Tuesday, August 16, 2011

Bosannya aku?????


Bila dah masuk minggu yang ketiga macam ini, datanglah kebingungan untuk menyediakan juadah untuk berbuka puasa....hai..... dah tak tahu dah apa yang hendak dimasak untuk berbuka sekejap lagi. Dah habis resepi aku cari dalam internet ni, tp belum dapat buat keputusan nak masak apa......tolongggggggg apa aku nak masak ni.....huhuhuhuhu
Last2 terpaksa la jugak dibuat keputusan apa yang nak dibuat, bila dah check ice box apa yang ada sesuai untuk dibuat mee hailam je lah....jgn sampai ada yang komplen dah la.....asyik2 makan mee je....kejap2 mee goreng, then mee kuah, lepas tu mee kari dan ari ni pulak nak buat mee lagi...tp lain rasanya ye tak?
Anyway mee yang aku nak buat ni aku dptkan dr dapur kat blog nainee...terima kasih Nainee sbb sediakan resepi tu...boleh saya cuba...jangan marah ye....

No comments:

Post a Comment